اگر ماه بودم (فریدون مشیری)
بزرگترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
تفریحی سرگرمی مرکز خرید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
اس ام اس-جو -چت رایگان آهنگ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ تفریحی ایرانیان و آدرس lovelygirl2011.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 3381
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

تسبیح وگردنبند مروارید زیبا و شفا بخش دستبند بسیار زیبا از سنگ برش خورده چشم ببر گردنبند با 9 سنگ شفا بخش  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما دستگاه سه کاره بی نظیر دستبند بسیار زیبا از سنگ برش خورده چشم ببر شماره 2 پاک کننده جادوییLCDعینک ریبن اصل(Ray Ban)(اورجینال) دماســنـج عشــقتسبیح وگردنبند مروارید زیبا و شفا بخش
نويسندگان
نیلوفر

آرشيو وبلاگ
شهريور 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:شعر فریدون مشیری, :: 22:2 :: نويسنده : نیلوفر

 

اگر ماه بودم، به هر جا که بودم،

سراغ تورا از خدا می گرفتم.

وگر سنگ بودم، به هر جا که بودی،

سر رهگذار تو جا میگرفتم.

اگر ماه بودی، به صد ناز، شاید

شبی بر لب بام من می نشستی

وگر سنگ بودی، به هر جا که بودم

مرا می شکستی، مرا می شکستی!



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت23:10---3 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ با حالی داری دوست دارم به سایت منم سری بزنی.
دانلود فیلم و موزیک روز
اگه دوست داشتین که همو لینک کنیم به آی دی من پی ام بدید


حسین
ساعت22:25---3 شهريور 1390
وبلاگ قشنگیه. یه کمم عکس بزار توش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: